Video 15 Feb

Den här fantastiska synthpopgruppen från Skottland caught my ear förra året. Sen höst/tidig vinter, det var mörkt och kallt ute och allt hopp var ute. Då plötsligt efter en recension i Release blev jag nyfiken på det här bandet, och oh boy är jag glad att jag blev det. För här fanns allt som kännetecknar bra musik!

Jag låter musiken tala för sig själv. Ah, det är så jävla bra det här.

3 Responses to “”

  1. ankfigur February 16, 2014 at 6:39 pm #

    👏👏👏

  2. Stephanie February 17, 2014 at 12:45 pm #

    Det här VAR ju faktiskt bra 🙂 väldigt lättlyssnat och uppiggande glad pop. Lite tuggummipop nästan 😉 Jag var litet skeptisk, jag måste medge det. Efter en period med Leonard Cohen känns synthpop litet.. Annorlunda. Super med nya influenser!

  3. Ileea February 20, 2014 at 7:11 am #

    Efter flera dagar med San Cisco, Bastille och Beirut var det här riktigt bra som avbrott!

Leave a comment